Zaful girl everyday | trycholog - kto to taki?


 Znowu ciuszki od Zaful. Tym razem chciałabym Wam pokazać tę szarą sukienkę. Wydaje się być bardzo niepozorna w dodatku jej cena jest bardzo niska. Wydawało mi się, że będzie bardzo słabej jakości, ale zostałam pozytywnie zaskoczona!


Nie noszę zbyt często sukienek, ale szukałam dokładnie czegoś takiego. Zwykłej, szarej sukienki, którą można założyć na wszystkie okazje. Może być zarówno elegancka jak i nadawać się na codzienne wyjścia.
Jestem zimną osobą. Lubię zimę i chłodne dni. Mogę po prostu siedzieć na kanapie, pić kakao i czytać książkę. Albo raczej pracować i uczyć się. Tęsknię za chwilami, kiedy wszystko było mi obojętne. Teraz nie jest.


Założyłam także czarny płaszczyk, ponieważ jest ostatnio bardzo zimno. W sumie to czekam na śnieg i święta. Wtedy czas tak powoli płynie i można spędzić czas z rodziną i znajomymi. Lubię swój dom i okolicę. Chociaż bardzo chcę zamieszkać w różnych miejscach na świecie, to zawsze z przyjemnością będę wracać do mojego ukochanego domku.


Raczej nie ma w tym nic dziwnego. Jak już wcześniej wspomniałam, nie potrafiłabym mieszkać całe życie w jednym miejscu. Świat jest zbyt ogromny i ciekawy, żeby poświęcić całe życie na jeden kraj i jedno miasto.


Teraz zaczyna się sezon kurtek i płaszczyków. Co bardziej preferujecie? Ja chyba płaszcze, zwłaszcza te, w których będzie mi ciepło. Choć posiadam jedną ulubioną kurtkę, to i tak wolę płaszczyki.


Ostatnio mam też fazę na stare piosenki. Zaraziła mnie nimi moja mama, ponieważ posiada świetną kolekcję płyt winylowych. Kiedyś ją pokazywałam na blogu. Ogólnie uwielbiam wszystko, co stare. Książki, wiersze, różne przedmioty, meble. Kiedy byłam mała, to bardzo interesowały mnie stare listy mojego dziadka. Zwłaszcza, że miały wartość historyczną, ponieważ były pisane z Niemiec podczas wojny. Muszę znaleźć w swoim mieście jakiś targ staroci!


"I can't help falling in love with you..."
A teraz opowiem Wam o mojej dzisiejszej wizycie u trychologa, czyli lekarza od włosów. Zapisałam się do kliniki Hair Medica. Wiecie, że mam problemy z włosami, a teraz jeszcze bardziej się nasiliły. Być może przez zmianę otoczenia, wody, stres i zły sezon dla włosów. Wizytę miałam o 10:30. Oczywiście należało nie myć włosów przez 24 godziny (u mnie wyszło 36 godzin, szał). Na początku pani trycholog zrobiła wywiad, co jem, czego nie jem, czym myję włosy, jaki mam poziom żelaza we krwi, hormony etc. Najbardziej zaciekawiło mnie badanie trychoskopem. Zabawnie było widzieć całą swoją głowę na kamerce. To bardzo interesujące, ale też trochę dziwne haha. Później zbadała mi cebulki. Mam wrażenie, że te suplementy diety, które biorę na włosy działają tylko na paznokcie. XD Taki pech. Później poleciła mi mega drogie szampony, odżywki, emulsje. Wiecie, nie mam zaufania do drogivh kosmetyków, bo zwykle nie działają. Sama ich nie ocenię, ponieważ szkoda mi wydawać takiej kasy (biedny student), ale jeżeli macie jakieś opinie o firmie Nubea, to byłabym wdzięczna!
♡♡♡
Na porost włosów poleciła mi słynny Seboradin. Na to jestem w stanie sobie pozwolić, ale na szampony za 200 zł niekoniecznie haha. Wpadnijcie na bloga ważkowej ma wiele ciekawych włosowych porad. Tutaj między innymi napisała o peelingu do włosów, chyba z niego skorzystam.


Zaczęłam się stawać totalnym włosowym freakiem. Chyba powinnam iść na kosmetologię, jak moja siostra. Ale po co nam dwóch kosmetologów w rodzinie? ♥ Ja chyba zostałam stworzona do czegoś innego. Byliście u trychologa? Opowiadajcie! Jestem bardzo ciekawa, bo nikt z moich znajomych nie był na takiej wizycie i chciałabym poznać opinie kogoś, kto był. Myślę, że było warto. Przynajmniej wiem co i jak. Jeżeli macie problemy z włosami, to macie taką alternatywę od dermatologa. :) Z tym, że trycholog dodatkowo zgada Wam cebulki włosów trychoskopem, a dermatolog niekoniecznie. Muszę wypróbować kuracji olejem lnianym! Podobno bardzo poprawia kondycję włosów. 






dress - Zaful
hat - Zaful
watch - Zaful
bag - Cropp

Komentarze

  1. Śliczna ta sukienka, w połączeniu z kapeluszem wygląda bardzo ciekawie, klik.
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie !!! i ja poszukuję jakiejś zwykłej szarej sukienki !!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kapelusze :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/
    dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zaful ;) mają genialne ubrania, mogę spędzić mase czasu na ich stronie przeglądając co mają w ofercie :)
    już czekam na moje zamówienie

    Pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa pierwsze zdjęcie wygrało!
    Magicznie wyglądasz w bieli i czerni, częściej przerabiaj tak zdjęcia.

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zaful i jakość ich ubrań,a sukienka bardzo ładna,prosta,pasująca do wszystkiego :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna sukienka, ślicznie w niej wyglądasz :) co do targu staroci w Rzeszowie- nie jestem pewna dokładnie kiedy (na pewno w niedzielę rano, ale nie wiem czy pierwszą czy ostatnią) na terenie III LO organizowane są takie targi :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. o, nawet nie wiedziałam że jest taki lekarz :) a jaki masz problem z włosami? u mnie niestety od 2-3 miesięcy nałogowo wypadają włosy- nigdy takiego czegoś nie miałam. myślałam że to na jesień, jak zawsze. ale trochę to już trwa i zapisałam się narazie do dermatologa. wypadanie włosów może dotyczyć różnych objawów, np. tarczycy. dlatego warto na każdy sygnał organizmu zwracać uwagę
    pozdrowionka, zaful wedlug mnie to bardzo ciekawa firma, mają mega asortyment. :)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz! :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześicznie wyglądasz! Cudny zegarek, poklikałam :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie się prezentujesz ;0

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się kapelusz ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie w niej wyglądasz i jeszcze do tego ten kapelusz *.*

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super sukienka ,ale jak dla mnie szarosci naleza do swetrow
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny, klasyczny zestaw, a kapelusz podbił moje serce
    Powiem szczerze, ze nigdy nie słyszałam o takim lekarzu jak trycholog, jak widac człowiek uczy się przez cale życie!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka bardzo ładna! Na sezon zimowy mam dwie kurtki i powiedzmy, że płaszcz, ale on ma już tyyyyle lat i powoli staje się troszkę mały :D A póki co na nowy nie mogę sobie pozwolić. A u trychologa nigdy nie byłam, choć ciekawie to brzmi.

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna sukienka, podoba mi się:) A u trychologa nigdy nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Trycholog jest mało znany w Polsce, ale coraz więcej osób na szczęście pisze o tej specjalności i ludzie wiedzą, gdzie mają szukać pomocy. Ja miałam problemy z wypadaniem włosów i bardzo mi pomógł!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wygląda ta stylizacja, oryginalna! Ten kapelusz jest cudny :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie spotkałam się ze słowem trycholog, tym bardziej nie miałam u niego wizyty. W sumie to jej nie potrzebuję, moje włosy mają się dobrze, jak mniemam. A co do staroci to tak! niesamowicie uwielbiam stare przedmioty. Zdjęcia, pamiątki, książki... Od dawna chcę się wybrać do jakiegoś porządnego antykwariatu, ale ciężko o taki w mojej okolicy, niestety.

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie Ci w odcieniach szarości!
    Piękny masz naszyjnik :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  22. zaful ma naprawdę ciekawy wybór ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. I love ZAFUL too !!!!

    would you love to follow each other? let me know in a comment :)

    Olive OOTD - New Post

    Check out my Insta / Google+ and stay tuned ♥Instagram
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię Zaful! Zostaję u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana Twoje pierwsze zdjęcie nadaje się na okładkę magazynu! Obserwuję oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. <3 Idę odwiedzić Twojego bloga!

      Usuń
  26. Korzystałam z usług profesjonalnego, wykwalifikowanego trychologa nie raz, wiedza którą dysponuje moja pani doktor jest naprawdę nieoceniona. Sporo kobiet w mojej rodzinie borykało się z łysieniem, za które odpowiadają w głównej mierze problemy hormonalne. Lekarz od wypadania włosów opracował dla mnie indywidualną terapię, która sprawiła, że mogę cieszyć się dziś wyjątkowo zdrowymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepszy trycholog w Polsce przyjmuje wielu pacjentów i zmaga się z ich problemami. Nie było mi prosto sie do niego dostać, ale finalnie się udało i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Interesujący wpis, dobrze wiedzieć, że ktoś podziela moje doświadczenia. Przez wiele lat borykałam się z problemem nadmiernie wypadających włosów. Dopiero wizyta u trychologa pozwoliła mi raz na zawsze uporać się z moimi kompleksami. W moim przypadku fantastyczne rezultaty przyniosła Mezoterapia. Tarnów, to miasto z którego pochodzę i tam też udało mi się znaleźć godnego polecenia specjalistę.:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie