lipca 14, 2017

Test eyeliner'a z azjatyckiej strony


 sunglasses - LINK
eyeliner - LINK


Pierwszy raz zamówiłam eyeliner na azjatyckiej stronie. Nie byłam do tego przekonana, ale stwierdziłam, że mogę spróbować. Ten kosmetyk bardzo mile mnie zaskoczył. Był zapakowany w urocze pudełeczko i dodatkowo owinięty folią. Dzięki temu mamy pewność, że nikt go przed nami nie używał. Tym eyeliner'em możemy zrobić naprawdę ładne kreski. Produkt trzyma się dość długo na powiece i nie kruszy się. 
Moja ocena to 7/10.
Kochani, mam dla was także kupony rabatowe:
Rosegal: Rosegalxie
Zaful: Zafulxie10
Gamiss: GamissXie10















8 komentarzy:

  1. Eyeliner ma super opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chcę nic mówić, ale toż to czysta podróbka Too Cool For School - marki, która wcale wysoko półkowa nie jest a jest koreańska o.O Jednak Chiny to wszystko podrobią. Ja bym się bała - zwłaszcza, że eyeliner ma spotkanie z oczami, w razie "wu" jednak oczy są cenniejsze niż np. dłoń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post! Zapraszam do siebie, nowy wpis! <3
    Mój blog <3

    Mój instagram<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten eyeliner, mam taki złoty z tej samej fimry hengfang <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam przekonania do kosmetyków z azjatyckich stron :)
    Pomagam - 5,80$, 1,74$, 21,99$, 20,66$ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Plecaczek bardzo mi się podoba :) Taki bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkt ma urocze opakowanie, ale chyba bym się nie odważyła pomalować nim oczu ;)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, dobrze napignemtowany kolor!

    OdpowiedzUsuń

Anna Sitek aka ladyaria

Anna Sitek aka ladyaria
Modowy freak, fanka mrocznych seriali i książek psychologicznych, horrorów, jednorożców i anime. Uwielbia rysować i testować wszelkie nowości. Miłośniczka zwierząt. Uwielbiam second handy i staram się dodawać przynajmniej jeden element z sh do styliacji. :) Mam także prywatnego fotografa - moją mamę. :) | 19 | Sprzęcik: Sony a65

INSTAGRAM

Blogaski

zblogowani

zBLOGowani.pl

Jestem tu:

SpisBlog